Det blev skola..

Men ändå en riktigt rolig dag? :D
Såhär löd min dag.. Om ni pallar läsa..?
Vaknade vid halv 8 efter att ha försovit mig i typ 1½-2 timmar..
Men iaf, kom typ en kvart försent till skolan, men vafan, jag GICK (?!!)
Så jag sket i vad lärarna tyckte..
Vi var liksom 5 pers ifrån min klass & 5 ifrån parallell klassen!
Sen hade vi "spanska" , elr ja, det var inte riktigt spanska, det vi gjorde var typ att vi ringde rektorn, om typ att vi skulle få åka hem, imed att lärarna inte bestämde elr ngt, så vi blev typ pissed off, och ringde henne och jag snackade ( (H) ) delvis.. x)
Vi övertalade Johanna om att vi skulle se film så fy hyrde "Ett Öga Rött" på biblioteket, och sen stack vi hem till Josse för att hämta typ popcorn & läsk..
Och sen stannade vi hos Josse för vi hade håltimme, men då trodde typ alla lärare att vi hade stuckit hem och så ringde dom min pappa och undrade om jag var hemma?
Liksom OMG? Palla göra det...!
Men jaja, sen såg vi filmen, den var väl rätt okej, GUUZILAGO!!
Hha, typ spillde hälften av popcornen på golvet.. xD
Sen hade vi lunch, kv + svenska.. Dryyygt -.- !
Men sen på engelskan så slutade vi 10 minuter tidigare och gick ut för att ha snöbolls krig (?) med MARINA! (!!!!!!)
Så fett jävla kul!! XD
Josse: "Asså Marina, får vi typ kasta på dig?"
Marina: "Jaja, jag är ju med i snöbollskriget"
Jag: "HAHA, okej!" och så slängde jag typ en snöboll på hennes ben och sen kmr Josse och lägger en fet jävla snöboll rätt på hennes huvud!! SÅ FUCKING ROLIGT ASSÅ! xD
Och jag blev bara mulad 1 gång! ;D
Och sen på SO:n så fick vi sluta typ en timme tidigare för att typ ingen fattade filmen vi såg! xD
Så jag, Josse, Sara & Julia stack hem till Josse och gjorde våfflor, skit muuumsigt
Sen stack Julla så vi satte igång en skräck film, skit läskig! ;O
Vi såg den "Urban Ledgens - Bloody Mary" .
FY FAN VAD MAN DÖR ! SERRI!!
Kommer fan inte kunna sova inatt! ;o
Och sen när jag skulle sticka hem, jag lovar & svär att jag såg ngt som rörde sig bakom buskarna, och det var inte någon ute förutom jag! ;s
CP läskigt! (!!!!)
Men nu är jag iaf hemma, och jag sitter och ser på lite humor program på SVT.. ;)
Riktigt mysigt, håller på att plugga lite spanska också, blev inget prov idag, övertalade Johanna om att vi skulle få ha det på fredag ist ! :D
Puss, li
Men ändå en riktigt rolig dag? :D
Såhär löd min dag.. Om ni pallar läsa..?
Vaknade vid halv 8 efter att ha försovit mig i typ 1½-2 timmar..
Men iaf, kom typ en kvart försent till skolan, men vafan, jag GICK (?!!)
Så jag sket i vad lärarna tyckte..
Vi var liksom 5 pers ifrån min klass & 5 ifrån parallell klassen!
Sen hade vi "spanska" , elr ja, det var inte riktigt spanska, det vi gjorde var typ att vi ringde rektorn, om typ att vi skulle få åka hem, imed att lärarna inte bestämde elr ngt, så vi blev typ pissed off, och ringde henne och jag snackade ( (H) ) delvis.. x)
Vi övertalade Johanna om att vi skulle se film så fy hyrde "Ett Öga Rött" på biblioteket, och sen stack vi hem till Josse för att hämta typ popcorn & läsk..
Och sen stannade vi hos Josse för vi hade håltimme, men då trodde typ alla lärare att vi hade stuckit hem och så ringde dom min pappa och undrade om jag var hemma?
Liksom OMG? Palla göra det...!
Men jaja, sen såg vi filmen, den var väl rätt okej, GUUZILAGO!!
Hha, typ spillde hälften av popcornen på golvet.. xD
Sen hade vi lunch, kv + svenska.. Dryyygt -.- !
Men sen på engelskan så slutade vi 10 minuter tidigare och gick ut för att ha snöbolls krig (?) med MARINA! (!!!!!!)
Så fett jävla kul!! XD
Josse: "Asså Marina, får vi typ kasta på dig?"
Marina: "Jaja, jag är ju med i snöbollskriget"
Jag: "HAHA, okej!" och så slängde jag typ en snöboll på hennes ben och sen kmr Josse och lägger en fet jävla snöboll rätt på hennes huvud!! SÅ FUCKING ROLIGT ASSÅ! xD
Och jag blev bara mulad 1 gång! ;D
Och sen på SO:n så fick vi sluta typ en timme tidigare för att typ ingen fattade filmen vi såg! xD
Så jag, Josse, Sara & Julia stack hem till Josse och gjorde våfflor, skit muuumsigt 
Sen stack Julla så vi satte igång en skräck film, skit läskig! ;O
Vi såg den "Urban Legends: Bloody Mary" .
FY FAN VAD MAN DÖR ! SERRI!!
Kommer fan inte kunna sova inatt! ;o
Och sen när jag skulle sticka hem, jag lovar & svär att jag såg ngt som rörde sig bakom buskarna, och det var inte någon ute förutom jag! ;s
CP läskigt! (!!!!)
Men nu är jag iaf hemma, och jag sitter och ser på lite humor program på SVT.. ;)
Riktigt mysigt, håller på att plugga lite spanska också, blev inget prov idag, övertalade Johanna om att vi skulle få ha det på fredag ist ! :D
Puss, li

@ skola - film
@ skola - film
@ skola - film


Josses bilder , men sista min (H)
Från filmen i skolan (Y)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gjorde inte så mycket roligt för er idag, men tack för dagen nu gav mig ^^<3

2010-02-03 @ 21:16:42
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: Anna

Det märkes att ni spillt era jävla popcorn överallt..

För det luktade svinstiaa! <3

2010-02-03 @ 21:20:00
URL: http://annawadmaark.blogg.se/
Postat av: JOSSE :D

HAHA riktigt kul dag :D . älskar dig sötnos (L)

2010-02-03 @ 21:20:28
URL: http://josefinelorentzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0