Duktig Ida!

Hallå!
Jag ber ännu en gång om ursäkt för en riktigt dålig uppdatering.
Ska försöka bättra mig.. ;s

Men iaf, idag har jag faktiskt bara varit hemma och städat & tvättat! Visst är jag duktig?
Jag har städat mitt rum, min toa, dammsugat och plockat undan massa kläder och saker.
Och sen har jag lärt mig att tvätta kläder, har inte kunnat det innan.. :$
Men nu kan jag!

Och i helgen har jag varit med Sara och Emma :D
Var även med David fredag och söndag, innan dom kom och efter dom gick ;)

Och imon ska jag in till stan med Sara och vi ska shoppa loss lite :D
Ska köpa:
Nya lösnaglar
Nörd brillor, om jag hittar ;s
Hårspray
Kanske ny BH
Present till pappa, han fyller nämligen år på torsdag då jag & familjen är påväg till Hestra.. :P
Kanske ngn tröja ?
Smycke?

Who knows? ;)
Men nu ska jag iaf sova, ska till Sara 10 imon bitti :)

li

shuli
hu
ug
og
lh
utd

Lite flipp bilder sen helgen ;)<3

Kommentarer
Postat av: Dunder David

Se till att det blir röd eller svart bh ! ;) rauuaaawwww ;D<33333

2010-02-23 @ 21:46:11
Postat av: Anonym

har du macbook ???=)

2010-04-12 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0