Kanske ingen skola imon?

Tjaaa! :D

Mamma ringde mig precis och sa att det kanske inte blir någon skola imon pga dåligt väder..
Visst, jag kanske bor i byn, men hela skolan kanske blir inställd?
Riktigt skönt asså, kan isf sitta hemma och plugga på spanskan i lugn och ro.. *hoppas*
Men jaja, just nu sitter jag vid min kära data, (kan äntligen gå in på vista btw) och pluggar på spanskan..
Har precis räknat ut att vi har 120 glosor?!
Men som tur är så är övningarna lätta så det jämnar ut det lite.. ?

*suck*

Men här kommer iaf en rolig/gullig video.
Det är en liten pojke som är 3 år (?!?!?!) och han spelar & "sjunger" Im Yours - Jason Mraz.
Han är fan sjukt bra på ukulele?
Haha, men han har lite svårt att utala orden? ;)


Puss, li



Kommentarer
Postat av: Dunder David

hahah x) vilken unge :D<33 kolla 0:18 och 0:26 haha xD<33

2010-02-02 @ 20:29:36
Postat av: Anna

Han är supersöt!

Vet du att Foki mejlade mig (svar på mitt mejl)

hon kommer till Malmö någon gång under våren.

KulKulKulKulKulKulKul <333

2010-02-02 @ 20:34:30
Postat av: Rebecca

host det är inte gitarr lilla Ida!

2010-02-02 @ 21:37:43
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: SSSEmelie ;)

Så extreemt söt! =D

Jag diggar hans uttal ;)<33

2010-02-03 @ 15:05:43
URL: http://www.nogg.se/EmmsanKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0