Kvällen & hiss&diss

Hali Hallå! 
Nu har jag precis ätit en god & varm måltid!! Yummie! :)

Men iaf, kvällen spenderade jag ute i kalla Ingelstad med David & Emil.
Vi stack upp till skolan en, för att dom frös! (-.-)
Där träffade vi Moses & Matte och snackade lite med dom, fett ball  !
Och sen stack man hem ttill sitt varma hus!
Härlig men kall kväll, :P
Men nu hade jag tänkt göra lite hiss&diss! :D:D
dfhj
1. Jag är tbx med bloggandet igen! :D
Även fall jag inte har så många läsare och kommenterar, så tycker jag ändå att det är roligt att börja "använda" datorn, och inte bara sitta inne på bilddagboken och massa sånt!
Så ett stort plus för bloggen! :D
2. Andra Avenyn! Det har äntligen börjat igen, har faktiskt längtat! :D
Jaja, låter som en nörd, men skit på er
AA
dissdiss
1. Skola.. 
En sån typisk sak att dissa om, men vafan! 
Jag dissar skolan just nu iaf, har typ 1000 prov på rad och massa läxor! Skit jobbigt! -.-'
2. Pojkvänner som alltid rättar en! -.-
T.ex. min?
Alltid när man råkar skriva typ ngt ord fel, han ba: HAHAHA FAIL!!! XD
Man ba: -.- !! 
Hhaa, visst, det är gulligt, men stöööörigt!!! -.- x)
3. Snön! ;o
Shit, det har ju varit typ 2 snöstormar nu!
Det är liksom 2 månader sen jul, snälla ! GE OSS SOL!
Puss, li

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, det är bra David :D

2010-02-02 @ 15:14:48
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: Alicce

Det e bra av David! ;D Man ska rätta folk som skriver/säger fel ;D <3

2010-02-05 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0