Happy Valentine's Day!

Ja, Glad Alla Dag!

Sorry för en riktigt dålig uppdatering, har inte precis haft ngt roligt att skriva om..

Men iaf, om typ en timme ska jag hem till David för att äta middag, han ska även få sin alla present!
Har haft en riktigt mysig helg också.

I fredas var man inne i stan med David & sen åkte vi hem till mig och kollade på lite skräckfilm..

Och igår kom kusinen hit så planerade vi USA resan, åker 2 veckor i början av Juni, 2 dagar efter avslutningen!! :D
Och sen mötte jag och kusin David på pizzan sen stack alla tre hem till mig, och kusin stack hem så jag & David åt pizza och kollade på TV .. Myysigt 

Och idag ska jag som sagt hem till David, som ska bjuda mig på middag, riktigt gulligt

Så nu har jag precis fixat mig, med smink, hår & kläder ! :)
Lovely.
Skriver nog mer efter middagen :)
Ha en bra Valentine's Day everyone

li

♥

Dagens Valentine Outfit:
Tröja: Gina Tricot
Jeans: Vero Moda
Linne: Gina Tricot

♥

Valentine Facelook 

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0