Skoola & huvudvärk..

AAaaajjj mitt huvud säger jag bara! 

Efter skolan idag så trillade jag på trappan utanför biblioteket, skit halt, och så slog jag i huvudet i trappans kant typ, skiiit ont.. :(

Så nu sitter jag hemma och kvider!! :(:(
Är skit trött också, har redan sovit en timme, men typ vågar inte sova mer.. För tänk så är det allvarligt det med huvudet? ,o *BAM BAM BAM* ( ;) )
Men iaf, skolan idag har varit rolig! 
Framförallt No:n, riktigt rolig! 

Och slöjden kom jag också igång med riktigt bra !
Och på idrotten hade vi brottning, skit roligt!
Men jaja, nu ska jag kolla igenom spanska en sista gång, prov imon jue... -.-

Klicka här för att komma till Rebeccas blogg för att se på videorna som hände idag, bl.a när jag trillade 2 ggr -.- ;)
Puss, li

jag



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Sluta Ida, det är inte lönt lilla du...!

2010-02-09 @ 19:01:59
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0