Snöstorm, fan va kallt!

Hallå! 
Har nästan precis kommit hem från skolan..
Ganska dryg dag, men ja, när man har sina vänner så blir allting roligare! ;)
Har också varit ganska ledsen i slutet på dagen, personliga själ, men det är inget jag ska prata om här!

Har somsagt nästan precis kommit hem, och det är jue påväg att bli snöstorm igen! 
Riktigt jobbigt & kallt, var tvungen att gå hem som vanligt, men när man går med Julia & Rebecca blir det genast roligare! 
Vi besteg berg (?), och gjorde snöänglar & jag mulade Julia (hehe).
Riktigt roligt iaf, men jävligt kallt, trillade också i tunneln och slog i svanskotan, aj ! ;(

Men nu är jag iaf äntligen hemma, sitter här i min rosa mysdräkt & dricker varm o'boy! yummie.. !
Och snart ska man plugga spanska, prov imon..!
Puss, li


ag

Yummie, varm o'boy ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan ,vi har oxåå prov imornn<! a<333 inte kul..bajs

2010-02-02 @ 16:05:33
Postat av: Rebecca

JIPPIE! spanskprov imorgon. ärru förbered? (a)

2010-02-02 @ 18:32:51
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: Anna

Är inte det den muggen du fick av maj?? ;O :D

2010-02-02 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0