Värsta morgonen ever! ;o

Hej igen..
Det blev ett inlägg igen, snabbt ;)
Var bara tvungen att berätta om min morgon!! ;O
De "började" med att jag vaknade upp vid typ 7, erl ngt.
Tog frukost & gick sen upp för att sätta igång datan.
När jag var klar så ty gick jag och lade mig i sängen igen (?) och jag SOMNADE! (?!?!!)
Klockan var liksom typ 07:30 och jag somnade om?
Vaknade sen upp vid typ 07:55!
Fick i panik rusa och ta på mig kläderna och hann inte ens sminka mig elr fixa håret, fick ta på lite mascara i bilen.
Och sen på läsningen i skolan fick jag sminka mig ist!
Sjuk asså!!
Detta var inte riktigt min morgon om man säger så! ;)
Men ja, så kan det gå..
Bloggar senare, om in snart? ;P
Puss, li

dagens outfit

Dagens outfit:
Kofta: Gina Tricot
Linne: Gina Tricot
Jeans: Vere Moda (?)
hih
Bytade tillbaka till min iPhone idag btw! :)
Det är mycket lättare att skriva på touch med mina naglar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0