im going to stockholm!

godmorgon :D
sitter här, har packat det sista, käkat frukost, vi hade inga bacon så det blev bara stekta ägg, har precis fixat & klätt mig, and now i am ready to go!
iihh, är jävligt nervös inför tågresan, vet inte riktigt hur jag ska göra med mina väskor & sånt, men pappa har lovat att hjälpa mig, som tur är..
Men just nu sitter jag och kollar på The Martha Stewart Show, men det sluta precis, så nu ser jag på ngn konstig film där en kille skriker hela tiden, fattar nada ;)
Men aja, nu måste jag gå, vi ska åka om 15 minuter, så jag måste verkligen fixa det allra sista, kolla så att jag har med mig allting.. Nervöst!
Men ha en toppen vecka! Så ses vi om 10 dagar! :D
Puss!
hehe
Me right now.. Fastar inte riktigt på bild idag, men denna får duga.. ;) Ehm.
170710
OUTFIT
JACKA: GINA TRICOT
LINNE: HM
BYXOR:
VERO MODA

Kommentarer
Postat av: Lou lou

varför bloggar du inte din rumpa? :o <3

2010-07-29 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0