livet är underbart

har kommit ur min depp-period, är så jävla glad!
älskar & tackar alla mina underbara vänner som har funnits vid min sida hela tiden <3

hej!
nu sitter jag och lyssnar på musik och peppar inför dagen med älskade sara och grisemma.
sommarlovet har än så länge varit riktigt mysigt, stranden med massor av vänner, grillat, shoppat och varit i USA, helt underbart. och igår träffade jag David efter 5 veckor, <3
iaf, har precis fixat mig, så nu ska jag bara städa undan lite från gårdagen med josse & malin.
sen händer inget mer än att vänta på sara och emma som kommer ta en väldig tid på sig, så vi hörs (:
ciao


yannkiiiess

Yankees kepsen är från NY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0