SKÅNE

heeeeeeeeeeeeeej!!!
jag hatar mig själv.
haha, nejdå. men jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har bloggat på eveigheter.
jag kom ju hem i söndas från Stockholm, och upptäckte att jag inte har någon dator eftersom min käre fader skulle experimentera med den eller något, så jag kunde inte använda den.
och måndas var jag med David och sov med honom så jag har inte haft tid med att tvinga pappa att fixa datorn.
Och sen i onsdas så åkte jag och några kompisar upp till Karlskrona för att campa med några andra polare och deras familjer, så jag kom hem för typ 2 timmar sen, och min dator är fortfarande inte fixad.. :(
Men pappa ska fixa den snart, efter att han har ätit upp..
Så det blir inga bilder på ett bra tag tror jag.. -.-
Men jag lovar att jag kommer lägga ut från Kollot och Karlskrona :D
så vi hörs snart, pussar.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0