stan

TJA!
Det blev verkligen en lång kväll igår, tjejerna & jag gick ut vid typ 10 och började fota oss, senare kom Erik & Leo in till oss, och vi satt och snacka till typ halv 3 på natten, sen gick vi in till Erik och va där till 4, sen gick vi hem till mig och käkade litta mat, och satt sen och snackade i köket till halv 6 på morgonen, sen gick vi och lade oss. somsagt, långt natt ;) Lägger kanske ut bilderna på oss senare ikv, om jag får av dom :D

Men idag så stack man in till stan med Carro, bilder kommer sen på vad jag har köpt & på kvällens outfit.
Det var en riktigt fin dag, riktigt varmt, herregud, och jag köpte äntligen min älskade jacka!!! <3<3<3
Men nu har man precis fixat sig klart, och ska snart ut igen med Carro och träffa Jocke & några andra fjompar, mycket skoj :D
ciao

Kommentarer
Postat av: Anna [Grannen]

Lilla söta du, DET STAVAS BERLOCK ! ! ! ♥



1 Berlock



& flera Berlocker!!!



Vem är det som ska börja 9:an aka få slutbetyg!? :O Undrar hur det kommer gå.... HÖGLJUDD SUCK

2010-07-16 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0