Toppen dag!

Hallp ja! 

Dagen har varit så riktigt sjukt jävla härlig!

Skolan va okej ;)
Men sen efter stack man hem till Becci & lånade en tröja som man kunde ha på biobesöket.
Sen sticker man hem & fixar sig & får reda på att man missat bussen .. hehe ;$
Men iaf, man tar bussen vid 16.56 och träffar Hoffman där.
Så lite underhållning fick man jue.. x-)
Sen är man framme & möter flickorna på Gina.
Vi sticker in till "Hål i väggen" (??), i& handlar godis & sen drar vi till bion för att se Remember Me.
Seriöst den bästa fucking jävla filmen på länge!! <3
Börja nästan böla i början & i slutet .
BÄSTA FILMEN<3
Bloggar antingen senare eller imon.. Tror jaau .. ;)
Puusss
li
älskar denna fucking filmen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bara för att jag har lite tråkigt så skra jag skriva en sak till dig. :)

Jag älskar dig. Jag har seriöst inget liv utan dig, du är en av dom som betyder mest. jag pallar inte bry mig om det går några rykten om dig eller något sånt skit. Jag bryr mig inte för jag litar på dig. ahh, jag vet inte varför jag skriver det här. du kommer säkert inte uppskatta det men ja.. Jag älskar dig, tro inget annat! :)<3

2010-03-13 @ 11:37:52
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: Anna

Är den bra? Remember me alltså?

2010-03-15 @ 21:39:12
URL: http://annawadmaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0