Bästa kvällen igår!

Godmorgon.
Vaknade faktiskt vid 11, har bara sett på TV hela morgonen :)
Haha, hade det verkligen bäst igår, tack Malin, Linnea & Josse. Ni räddade verkligen min kväll :D
Ja.. Vad gjorde vi igår?
Vi spelade "Sanning Elr Konka", och sen sminkade vi oss, och sprang runt i Ingelstad.
Framförallt Malin, som sprang runt och skrek att hon älskade pojkar!
Haha, jag & Malin sminkade oss som fjortisar, Linnea som ? , och Josse som typ Divaqueen !
Och efter det gick vi runt i Ingelstad och fotade oss, skit kallt, hade bara ett fucking linne på mig?! :o
Men sen stack vi till Josse igen, och sen efter det stack jag hem och somnade på typ en gång, shit va trött jag va x)
Och idag är jag helt sliten, sitter fortfarande och småskrattar åt Linnea, shit. Vi hade det seriöst bäst igår.
Här kommer lite bilder, och nu ska jag fixa mig, för snart kommer Emma (K)
Vi ses senare, ciao :*
ag
ag
agg
aggg
af
Fjortistvilling (L)
afr
aggr
gshba
agb
ajgbvasv
xd
lsajb
asdbsdb
iuwvhawpol
sabf d ra
sdfbs
as bfh
ah ad
asdwg
safb
a h
kashgb
sl bjwb
sejk ba
jb aökj,m
gea
sdgn
oieuab
kjg b
kjb
lks b
olenb
Hah, tack för en skitnajs kväll, älskar er (L)

Kommentarer
Postat av: Saga & Lilly

Att vara tjock, hårig, ful och att använda gula blöjor hör definitivt INTE till att vara fjortis!!!!



DINA CHANSER ÄR MINIMALA!

2010-05-15 @ 17:29:33
URL: http://vihatarfjortisar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och vad fan vill dem ovanför ?

Haha, svär att dem själv är fjortisar eftersom dem har så stor erfarenhet om hur man ska se ut..

Jävla äckel...

ILY.

2010-05-15 @ 19:56:46
Postat av: Din Son

26 Bilden Är En FET JÄVLA FAIL MAN SER TROSORNA

2010-05-16 @ 01:08:58
Postat av: Anonym

DUU är fail.

2010-05-17 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0