lundakarnevalen

Sorry för dålig uppdatering, var nämligen på Lundkarnevalen hela dagen igår!
Mycket trevligt. Kollade på Spex, Rufus Wainwright & ngt kallat Revyn. :)
Riktigt kul, käkade även pommes, yummie!
Och när vi skulle sticka hem igår, så hade ju Pappa såklart uppe systemkameran hela dagen, så igår var det typ massa packade studenter, och när dom såg att Pappa hade en systemkamera & en stor jävla ryggsäck på ryggen trodde alla att han var journalist, så han tog en jävla massa foto på massa random people.. PINSAMT!
Annars har väl inget roligt hänt. NOprovet som jag hade i torsdags, var väl sådär.. Ganska lätt faktiskt, elr, det var lätt om man hade pluggat, annars hade man failat satan.
Och idag kommer David hem till mig, hihi, ska nämligen bjuda honom på middag, och det ska bli jättemysigt.
Annars har jag väl inget annat att säga, ;)
Lägger kanske in bilder senare idag, på lite random saker som händer/har hänt :D
ciao



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag såg cirkusen och kabarè sputnik. Väldigt roligt! :)

2010-05-25 @ 19:10:06
URL: http://bloggmajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0