prao

Sorry för dålig uppdatering, har varit sjuk & är fortfarande lite.. :/
Helgen har varit underbar. Middagen blev riktigt lyckad med David, och sen sov han ju här somsagt.
Sen igår mådde jag inte så jättebra, hade en riktig jävla mensvärk + huvudvärk + så va man illamående... Fyfan, och så hade vi gäster med + att jag var på piano. FYFAN!
Så jag stack tidigare från skolan idag, mådde inte alls bra idag heller. Sen sov jag från 13.30 - 18.30 något. Härligt som fan. Och nu har jag precis fixat Felicias blogg, hon har ju börjat blogga på blogg.se, och hon har äntligen hittat ett namn, så hennes design är nu klar & hon blev jättenöjd :D
IMON ÄRE PRAO! WOHO!
Så jag ska hålla till på Triangelns affär "Busiga Björnar".
Det kommer bli super kul, så kom gärna och säg hej om ni är i närheten ;)
Och nu sitter jag och kollar på "Med Sex And The City 2 i New York" på 3:an, shit, längtar som in i, ska se den på bio på fredag med Linnea, Sara & kanske Emma :D
Bloggar mera imon, så får ni se hur det går med praon.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0